aclockworkpink:

Backstage at Jeremy Scott S/S 2014, New York Fashion Week

WHEN UR AT HOTEL ROOM N THEY GONNA GOTTA CHARGE U 4 WATER HAHAHAHAHA WTF YA RITEE LMFAOO 😂😂😭😭😆😆👵👵💩💩🔥🔥💦💧💥👀👄👅 #relatable #popularpage #magcon

(Source: vine.co)

Album Art

blue-eyed-skeleton:

fobteam:

Fall Out Boy - Immortals  (Big Hero 6 OST)

Download in mega.co.nz

UM YOU ALL NEED TO HEAR THIS RIGHT NOW

Played 112390 times.

(Source: venom517)

(Source: iriswst)

charliedaymemes:

steal his look: charlie kelly

urban outfitters “horsin’ around” destructed tee ($78)
1989 gucci long johns ($690)
loius vuitton casual tube socks ($120)

thecomicsvault:

WATCHMEN #2 (Oct. 1986)"Absent Friends"Art by Dave Gibbons & John HigginsWords by Alan Moore thecomicsvault:

WATCHMEN #2 (Oct. 1986)"Absent Friends"Art by Dave Gibbons & John HigginsWords by Alan Moore thecomicsvault:

WATCHMEN #2 (Oct. 1986)"Absent Friends"Art by Dave Gibbons & John HigginsWords by Alan Moore thecomicsvault:

WATCHMEN #2 (Oct. 1986)"Absent Friends"Art by Dave Gibbons & John HigginsWords by Alan Moore

thecomicsvault:

WATCHMEN #2 (Oct. 1986)
"Absent Friends"
Art by Dave Gibbons & John Higgins
Words by Alan Moore

corruptress:

quiet-knives:

PSA: because I keep seeing that shitty manipulated photo of Emma Watson on my dash. THAT PHOTO WAS PHOTOSHOPPED.  The original photo (with another from the same shoot, is from 2011 with Mariano Vivanco) are pictured above. Please don’t perpetuate this error. 
Deliberately spreading an altered image of Emma Watson which purports to show her breasts as a statement against threats of nude photo leaks is the height of hypocrisy and whoever did it should be ashamed. (x)

omg didnt know corruptress:

quiet-knives:

PSA: because I keep seeing that shitty manipulated photo of Emma Watson on my dash. THAT PHOTO WAS PHOTOSHOPPED.  The original photo (with another from the same shoot, is from 2011 with Mariano Vivanco) are pictured above. Please don’t perpetuate this error. 
Deliberately spreading an altered image of Emma Watson which purports to show her breasts as a statement against threats of nude photo leaks is the height of hypocrisy and whoever did it should be ashamed. (x)

omg didnt know

corruptress:

quiet-knives:

PSA: because I keep seeing that shitty manipulated photo of Emma Watson on my dash. THAT PHOTO WAS PHOTOSHOPPED.  The original photo (with another from the same shoot, is from 2011 with Mariano Vivanco) are pictured above. Please don’t perpetuate this error. 

Deliberately spreading an altered image of Emma Watson which purports to show her breasts as a statement against threats of nude photo leaks is the height of hypocrisy and whoever did it should be ashamed. (x)

omg didnt know

(Source: spookyblackman)